فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

امروزه صنعت پارکینگ پیشرفت زیادی کرده است و انواع گوناگونی از پارکینگ ها وجود دارد و در این متن به بررسی پارکینگ طبقاتی مکانیزه می‌پرداریم و دراین باره اطلاعات بیشتری را در اختیار شما می‌گذاریم.

پارکینگ طبقاتی مکانیزه چیست؟

امروزه با بیشتر شدن جمعیت در شهر های بزرگ بیشتر مسئولین به فکر اشغال کردن فضای کمتر و همچنین جا دادن به خودرو های بیشتر هستند و بهترین راه برای این کار استفاده بیشتر از پارکینگ های مکانیزه است که این پارکینگ ها با اشغال کمترین جا می‌توانند تعداد بسیار زیادی خودرو را در خود جای دهند.

تاریخچه پارکینگ طبقاتی مکانیزه

پارکینگ های طبقاتی مکانیزه تاریخچه طولانی ندارند و اولین پارکینگ مکانیزه در سال 1905 در Hمریکا مورد استفاده قرار  گرفت و بعد از ان در سال 1920 به اروپا وارد شد و مردم اروپا هم از آنها استفاده کردند. اولین پارکینگ های طبقاتی جهان که در آمریکا بود به شکل قفسه بندی بود که خودرو ها توسط یک آسانسور به طبقات و در آنجا با توجه به دستور اپراطور به قسمت مورد نظر می‌رفتند ولی این سیستم به علت کند بودن زیاد و کندی در تحویل خودرو ها طرفداران زیادی نداشت و مهندسان به فکر ارتقا دادن سیستم پارکینگ طبقاتی مکانیزه افتادند.

از سال1990 میلادی این پارکینگ ها ارتقاع یافتند و با پیشرفت چشمگیری که در زمینه تکنولوژی اقتاد وزمانی که سیستم های کامپیوتری پا بر عرصه جدیدی گذاشتند سیستم های پارکینگ های طبقاتی مکانیزه هم پیشرفت زیادی داشتند و با پیشرفت هایی که کرد باعث شد استفاده از آن راحت تر از گذشته باشد.

وارد شدن پارکینگ طبقاتی مکانیزه به ایران

در سال 1370 برای اولین بار این آسانسور های خودرو در ایران راه پیدا کرد و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. سپس پارکینگ های چرخ و فلکی وارد ایران شد که هر دو به یک اندازه کاربردی و مفید بود و به دلیل اینکه استفاده کردن از آن اسان بود و رانندگان مشکلی برای یافتن جای پارک مناسب نداشتند.

ادامه این مطلب را در ایمن ترافیک مگ بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.