فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

معرفی مدل ها و انواع دستگاه یدک کش

دستگاه یدک کش بر خلاف چیزی که بیشتر مردم فکر می‌کنند کاربرد فراوانی داردند و بسیار مهم است. ولی به دلیل اینکه این وسیله بین مردم عمومیت ندارد کاربرد مهم و زیاد این وسیله به چشم نمی‌‌آید. دستگاه یدک کش وسیله ای برای جا به جایی خودرو ها در سایزها و وزن های گوناگون است.
حتما دیده اید که ماشین هایی دچار نقص فنی شده و کنار جاده و خیابان متوقف شده اند. در این مواقع یکی از بهترین راه ها برای حرکت خودرو و انتقال آن به تعمیرگاه، استفاده از دستگاه یدک کش است. یدک کش ها یکی از تجهیزات ترافیکی و ماشین آلات راهسازی هستند که با استفاده از تجهیزاتشان می توانند خودرو را بکسل کرده و با خود به مکان مورد نظر ببرند.

ویژگی های دستگاه یدک کش

لازم است یدک کش ها خودروهایی.دارای قدرت و نیروی کششی زیاد باشند. معمولا موتور این خودروها از.توان بالایی برخودار است. از طرفی دیگر شاسی و.بدنه ی خودرو نیز ملاک دیگری برای انتخاب یک خودرو.به عنوان یدک کش می باشد. در ایران معمولا خودروهایی مانند.وانت و نیسان توانایی یدک کشی را دارند. یدک کش ها دارای تجهیزات اتصالی هستند.که معمولا در قسمت بار خودرو قرار دارد. این تجهیزات شامل یک زنجیر اتصال و کششی است.که به زیر خودروی آسیب دیده متصل شده و قسمت جلوی اتومبیل را از زمین بلند می کند.

انواع دستگاه یدک کش

یدک کش انواع مختلفی داشته.که با توجه به مدل و کاربرد آن دسته بندی می‌شود.که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

یدک کش متحرک

یدک کش متحرک جهت حمل دستگاه های خط کشی استفاده می شود.و بیشتر برای مصارف درون شهری کاربرد دارد. شهرداری ها و شرکت های پیمانکاری معمولا از.این نوع یدک کش ها استفاده می کنند. با دستگاه یدک کش متحرک می توان.تمام دستگاه های خط کشی را در سایزهای مختلف حمل کرد. از ویژگی های این نوع یدک کش ها می توان به.دارا بودن چراغ هشدار دهنده اشاره کرد. جک بالابر یدک کش های متحرک.از نوع هیدرولیک بوده و.در انواع دستی و برقی موجود می باشد. یدک کش متحرک بسیار مورد استفاده بوده.و یکی از پر کاربرد ترین یدک کش های پلیس راهنمایی و رانندگی است.

برای خواندن ادامه مطلب، مدل ها و قیمت به ایمن ترافیک مگ مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.