فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی انواع گوناگونی دارد و برای شغل ها و موقعیت های گوناگون دارای ویژگی های مختلفی است که باید متناسب با هر شخص، کار، شغل و حرفه او باشد. در ادامه به بررسی کامل انواع کفش ایمنی می‌پردازیم.

کفش ایمنی کارگاهی

کارگاه ها از محیط هایی هستند که حتما باید در آن از تجهیزات ایمنی گوناگون از جمله کفش ایمنی مناسب استفاده کرد. به دلیل آن که در این مکان ها امکان آسیب به افراد زیاد است و از وسیله های خطرناک زیادی در این ‌محیط ها استفاده می‌شود.

کفش ایمنی ضد اسید

این نوع از کفش ها دارای پوششی قوی هستند که با استفاده از این لایه کفش ایمنی در برابر خوردگی مواد اسیدی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها مقاوم می‌شود. از این نوع کفش ایمنی می‌توان در کارگاه های قالب سازی و یا جواهر سازی استفاده کرد که به راحتی از ریختن فلزات ذوب شده روی پاها جلوگیری کند.

کفش ایمنی عایق برق

افرادی که با برق کار می‌‌کنند باید از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده کنند تا ایمنی مکان و کارکنان در محیط کاری حفظ شود. در این بخش به معرفی نوعی از کفش های ایمنی می‌پردازیم که عایق برق است و می‌تواند جریان برق را با محدودیت ویژه خود از خود عبور دهد.

ویژگی های کفش عایق برق

کفش ایمنی عایق برق دارای ویژگی های تخصصی بوده و نسبت به دیگر کفش ها مهم تر است. زیرا ممکن است با رعایت نکردن یک نکته بسیار کوچک و ساده جان شخص برق کار به خطر بیافتد. این گونه از کفش ها باید دارای زیره مخصوص و مقاوم در برابر جریان برق باشد که این ویژگی در کفش های مختلف متفاوت است و برای هر نوع از حرفه های برق کاری فرق می‌کند که کفش تا چه حد مقاوم باشد. بند این گونه از کفش ها باید از جنس پلی استر باشد تا بیشترین و بهترین کارایی را داشته باشد.

کفش کار ضد ضربه

ضربه ای که هنگام کار به پاها وارد شود ممکن است آسیب زیادی به پا بزند و باعث شود تا پاها که قلب دوم بدن هستند آسیب ببیند که آسیب به پاها باعث می‌شود تا کارگر نتواند به کیفیت قبلی به کار خود ادامه دهد بنابراین برای کسانی که در کارگاه ها کار میکنند استفاده از بهترین تجهیزات ایمنی ضروری است.

برای خواندن ادامه مطلب، اطلاعات بیشتر و قیمت کفش ایمنی به ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.