فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

المان شهری مدرن چیست؟

المان های شهری ترکیبی هستند از پیکره‌ها، احجام و اشکال هندسی، پرتره‌ها، فریم‌ها و به ‌طور کلی هر چیزی که جنبه‌ی زیبایی و تزئینی برای شهر داشته باشد. این المان های شهری در گروه مبلمان و تجهیزات شهریبوده و در قدم اول بعد از جلب کردن توجه مشاهده‌کنندگان، ذهن آن ها را درگیر خود می کند. اگر به ‌منظور معرفی شهر با نماد اصلی از محصولات یا صنایع‌دستی آن شهر طراحی‌شده باشند، تا مدت‌ها در یاد مخاطب مانده و ممکن است از آن ‌پس دیگر هرگز آن شهر را به خاطر نمادی که از آن دیده‌اند فراموش نکنند.

اصلی‌ترین دلیل استفاده از المان شهری کمک به زیبایی و جذابیت‌های بصری است. درعین‌حال این المان های شهری می‌توانند پیغام‌های مختلفی برای مشاهده‌کنندگان داشته باشند. به ‌عنوان‌ مثال، استفاده از مجسمه هایی که شبیه به محصولات کشاورزی یا صنایع‌دستی خاص یک شهر ساخته می‌شوند، شیوه‌ی خوبی برای دادن اطلاعات به مردمی است که در آنجا ساکن هستند یا از آن شهر گذر می‌کنند. یکی دیگر از جذابیت‌های استفاده از این مجسمه‌ های شهری احیا و توجه به نوستالژی‌ نسل‌های مختلف است.

المان های نوروزی از زیبا ترین و پر مخاطب ترین انواع المان های شهری مدرن هستند که در ایام عید می‌توان آنها را در قسمت های گوناگون شهر های مختلف دید. به عنوان مثال از این دسته المان ها می‌توان در میادین پر رفت و آمد شهر و یا در پارک ها و حتی رو به روی مراکز خرید پر رفت و آمد استفاده کرد تا دیده شوند و منظره شهر را در این ایام زیبا تر کنند.

بعضی از این المان ها ساده هستند و با رنگ آمیزی جذابی که دارند باعث زیبایی شهر می‌شوند اما انواع دیگری از این المان های شهری توسط گیاهان و گل های مختلف نزئین می‌شوند که می‌تواند بهترین گزینه برای المان های بهاری و یا المان های نوروزی باشد. نوع دیگر المان های شهری مدرن المان هایی است که توسط انواع ریسه ال ای دی و یا دیگر چراغ ها تزئین می‌شوند که باعث می‌شود این المان ها در شب هم دیده شده و جذابیت بیشتری در شب داشته باشند.

برای خواندن ادامه مطلب، اطلاعات بیشتر و خرید المان شهری مدرن با ما در ایمن ترافیک همراه باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
تور گردشگری کویر پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 12:01 http://blog.touriwill.irr

دوست ااشتم مطلبتو

ممنون از نظرات خوبتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.