فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

زیبا سازی شهرک ها و ویلا توسط آلاچیق ها

زیبا سازی فضایی برای استراحت و یا زندگی اهمیت زیادی دارد و برای زیبا سازی شهرک ها و و یا ویلا ها می‌توان از وسیله های گوناگونی استفاده کرد که در متن های قبلی به چند مورد از آنها پرداخته و اطلاعات لازم را در این باره مطرح کردیم. به عنوان مثال در رابطه با به کار بردن وسیله های زیبا سازی در ویلاها به بررسی گلدان های بتنی شهری و یا فلاور باکس طبقاتی، نیمکت پارکی و حتی المان های شهری برای زیبا سازی ویلا ها و یا باغچه ها پرداختیم. در ادامه در باره استفاده از آلاچیق در ویلا ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم و شرایط و ضوابط استفاده از آلاچیق در ویلا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع آلاچیق ها

آلاچیق ها دارای انواع گوناگونی هستند که در مکان های مختلف کاربرد های متفاوتی دارند. در این متن انواع آلاچیق را بر اساس جنس آن بررسی کرده ایم.

آلاچیق فلزی

یکی از پر طرفدار ترین انواع آلاچیق ها، آلاچیق های فلزی است که در مکان های گوناگونی مانند انواع ویلا ها و شهرک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاثیر بسیار زیادی روی زیبا سازی محیط دارد. می توان از این نوع آلاچیق در ویلا انصب و فضای خارج از ویلا را از محیطی ساده به مکانی جذاب برای گذراندن وقت تبدیل کرد.

آلاچیق های چوبی

آلاچیق های چوبی از اولین انواع آلاچیق هایی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند وانواع گوناگونی دارند که برای هر مکان از آلاچیق چوبی مخصوص خود استفاده می‌شود تا زیبایی ویلا ها و یا شهرک ها حفظ شود. یکی از مزیت های آلاچیق های چوبی این است که این آلاچیق ها می‌توانند در مکان های گوناگونی قرار بگیرند و بدون هیچ گونه محدودیتی حتی در حیاط خانه ها هم مورد استفاده قرار بگیرند.

آلاچیق های چوبی دارای انواع گوناگونی هستند که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند به عنوان مثال بسیار دیده شده است که از تخت های چوبی در مکان های آزاد استفاده می‌شود که هم مکان خوبی برای دورهمی های خانوادگی است و هم باعث زیبایی محیط می‌شود.

برای خواندن ادامه مطلب، اطلاعات بیشتر و خرید انواع آلاچیق با ما در ایمن ترافیک همراه باشید.

زیبا سازی شهرک های مسکونی و ویلاها_المان های شهری


المان های شهری با هدف هایی مانند معرفی فرهنگ هر منطقه از تاثیر گذار ترین و زیبا ترین وسیله هایی است که می‌توان از آنها برای زیبا سازی شهرک ها و ویلا ها استفاده شود. به خصوص در ویلاهایی که در مناطق شمالی کشور هستند استفاده از المان های شهری در فضای سبز ویلا ها و شهرک ها تاثیر زیادی روی زیبا سازی آنها دارد و از بهترین تجهیزات مبلمان شهری به حساب می آیند.


تاثیر المان ها بر زیبا سازی شهرک ها و ویلاها 

ویلاهایی که در مناطق شمالی قرار دارند معمولا دارای حیاط های بزرگی هستند که می‌توان در آنها علاوه بر کاشتن انواع گوناگونی از گیاهان و درخت ها از المان های شهری مختلف هم استفاده کرد که تاثیر زیادی روی زیبا سازی ویلا خواهد داشت.

حرفه معماری و باغبانی دو حرفه نا مرتبط به نظر می‌آیند ولی در این باره به هم مربوط می‌شوند و وابسته یکدیگر هستند. معماری فضایی آرام و زیبا برای گذارندن یک بعد از ظهر بر عهده معمار است و طراحی یک فضای زیبا با به کار بردن انواع گیاهان زیبا و المان های زیبا بر عهده یک باغبان با تجربه و باسلیقه است. ایجاد این مکان باعث همکاری این حرفه می‌شود و این دو شغل را به یکدیگر مرتبط میکند. 


برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

زیبا سازی شهرک های مسکونی و ویلاها_نیمکت های پارکی

نیمکت های شهری


زیبا سازی شهرک ها و ویلا ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این کار باید اطلاعات کافی در این زمینه داشت تا بهترین نتیجه را گرفت. در قسمت قبلی در رابطه با بهترین انواع فلاور باکس ها و گلدان های شهری و قوانین و ضوابط مربوط به نصب آنها را مورد بررسی قرار دادیم. همان طور که گفته شد از تجهیزات و مبلمان شهری و نیمکت های مختلفی می‌توان برای زیبا سازی شهرک های مسکونی و یا ویلا ها استفاده کرد ولی برای استفاده از این گونه تجهیزات باید در رابطه با آنها اطلاعات کافی را داشت تا بهترین گزینه را انتخاب کرد و در نهایت بهترین نتیجه را گرفت.


راهنامی خرید انواع نیمکت های شهری در ایمن ترافیک


زیبا سازی شهرک ها

شهرک ها محل هایی هستند که تعداد زیادی خانه و ساختمان در آن قرار دارد و باید دارای تمام امکانات رفاهی از جمله مسجد، فروشگاه ها، فضای سبز مناسب و استاندارد باشند تا تمام ویژگی های یک شهرک مسکونی مناسب و استاندارد را داشته باشد. مدیریت شهرک های مسکونی و یا شهرداری منطقه ای که شهرک در آن قرار دارد، باید برای زیبا سازی شهرک ها تدابیری را بیاندیشد تا با سرمایه نه چندان زیاد بتوان به زیبا سازی شهرک پرداخت.


برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

ایده های زیباسازی ویلا و شهرک_گلدان های شهری و فلاور باکس


برای زیبا سازی مکان های عمومی مانند شهرک های مسکونی و یا ویلاها باید از اصول زیبا سازی پیروی شود و از بهترین تجهیزات و وسایل برای زیباسازی محوطه ها استفاده شود. گلدان شهری و فلاور باکس می‌توانند بهترین گزینه برای زیبا سازی شهرک های مسکونی و ویلا باشد. گل ها و گیاهان همیشه بیشترین تاثیر را روی زیبا سازی محوطه ها داشته و اگر اصولی و درست استفاده شوند، بهترین تاثیر را خواهند گذاشت.


راهکار های زیباسازی ویلا ها

راهکار های بسیار زیادی برای زیبا سازی ویلا ها وجود دارد که با استفاده از آن ها می‌توان ویلاهای معمولی و بسیار ساده را به مکان هایی زیبا برای گذراندن اوقات فراقت تبدیل کرد. برای افرادی که در شهر های شلوغ و پر رفت و آمد مانند تهران زندگی می‌کنند، ویلا ها باید جایی آرامش بخش و به دور از هرگونه شلوغی باشد. در چنین شرایط، بهترین راهکار برای افزایش زیبایی شهرک های مسکونی و ویلا استفاده از گیاهان، درختان، گلدان ها و فلاورباکس های تزئینی در محوطه و حیاط می‌باشد.


استفاده از مانع فلزی U شکل برای جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم

برای جلوگیری از پارک کردن خودرو های مزاحم می‌توان از روش های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال می‌توان از موانع ترافیکی استفاده کرد تا خودرو های مزاحم نتوانند در مکان های که حریم ملک شخصی هستند پارک کنند. از جمله موانعی که می‌توان برای جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم از آنها استفاده کرد می‌توان استوانه های ترافیکی، گلدان های بتنی، مخروط های ترافیکی و یا مانع فلزی U شکل استفاده کرد.

خودرو های مزاحم همیشه برای رانندگان دیگر از مشکلاتی بودند که باعث شده اند پارک کردن خودرو های دیگر با مشکل رو به رو شود و یا تردد از پارکینگ ها سخت و یا در بعضی از مواقع غیر ممکن باشد. بعضی از مالکین از بنر هایی جهت عدم پارک خودرو ها رو به روی پارکینگ و یا در پارکینگ های شخصی نصب می‌کنند، ولی ممکن است دوباره با خودرو های مزاحم رو به رو شوند که به بنر ها توجهی نکردند و مزاحمت ایجاد کردند.

ضوابط قانونی برای نصب مانع ترافیکی

نصب موانع ترافیکی برای جلوگیری از پارک خودرو های مزاحم همیشه بهترین راه بوده است ولی برای این کار باید مجوز ها لازم در این زمینه را دریافت کرد تا نصب مانع با مشکل رو به رو نشود و طبق استاندارد های بین المللی نصب شوند. برای نصب این گونه از موانع باید از مزاحمت خودرو ها در زمان های مختلف عکس هایی تهیه کنید. به شکلی که دقیقا مشخص شود خودرو مزاحم برای تردد خودرو های دیگر و یا حتی عابران پیاده مزاحمت ایجاد کرده و تردد را برای دیگران سخت کرده است. نیرو های شهرداری منطقه و یا پلیس راهنمایی رانندگی با آنها برخورد خواهد کرد و در صورت لزوم مجوز های لازم را برای نصب موانعی مانند استوانه ترافیکی و یا مانع فلزی U شکل صادر میکنند که از تکرار شدن این گونه مشکلات جلوگیری شود.

برای خواندن ادامه مطلب، اطلاعات بیشتر و خرید مانع فلزی U شکل با ما در ایمن ترافیک همراه باشید.