فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

کار در معرض نور خورشید

کار در فضای باز برای کسانی که کارهای اداری را ملال‌ آور می‌دانند.بسیار خوشایند است؛ اما این‌گونه مشاغل نیز مشکلات خاص خود را دارند. انجام کارهای سنگین.در فصول گرم سال به‌ ویژه کار در معرض نور خورشید مستلزم رعایت.نکات ایمنی مهمی است. در صورت بی‌توجهی به آن‌ها خطر گرمازدگی، ابتلا به سرطان پوست.و حتی مرگ وجود دارد. به خواندن ادامه مطلب بپردازید.تا با نکاتی برای مقابله با این نوع بیماری ها آشنا شوید.

تا زمان تشنه شدن صبر نکنید

نوشیدن آب در هنگام کار در معرض نور خورشید اهمیت زیادی دارد.و باید آب مورد نیاز بدن را کامل تأمین کنید.تا از مبتلا شدن به بیشتر این بیماری ها جلوگیری کنید. زمانی که تشنه می‌شوید.کار از کار گذشته و تشنگی به معنای کم شدن آب بدن است. سعی کنید هر ۱۵ دقیقه یک‌ بار چند جرعه آب بنوشید.تا قبل از احساس تشنگی آب بدن خود را تأمین کنید.

همیشه یک بطری به همراه داشته باشید

همرا داشتن یک بطری آب همیشه اهمیت زیادی دارد. زیرا می‌توانید هر زمان که احساس تشنگی کردید.با نوشیدن آب به راحتی به سلامت خود کمک کنید. می‌توانید از کیسه حمل آب و یا از فلاسک چای کوهنوردی استفاده کنید.تا راحت تر با آب خنک دسترسی داشته باشید.

ضد آفتاب فراموش نشود

یکی از مهم‌ترین عوامل ابتلا به سرطان پوست.به هنگام کار در معرض نور خورشید کار بدون استفاده از کرم‌های.ضد آفتاب است. سعی کنید ضد آفتابی مقاوم در برابر آب با ماندگاری طولانی تهیه کنید.که ضریب حفاظت بالای ۳۰ داشته باشد. بر خلاف چیزی که بیشتر افراد می‌دانند بودن در برابر نور مستقیم آفتاب در طولانی.مدت علاوه بر نداشتن فایده برای سلامتی، مضر نیز هست.و باعث می‌شود افراد با بیماری های پوستی.رو به روشوند.

ادامه این مطلب و موارد کامل را در ایمن ترافیک مگ بخوانید تا از آفتاب سوختگی و گرما زدگی در امان باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.