فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی
فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و ترافیکی

دستکش های ایمنی

مجموعه ی تمام استاندارهایی که برای واحدهای بزرگ صنعتی در نظر گرفته شده، در سرتاسر جهان با نام HES شناخته می شوند. این حروف از کلمات بهداشت (health)., ایمنی (safety) و محیط زیست (environment) برداشته شده اند و نشان دهنده ی گستردگی دانش ایمنی و ایمن سازی است. فراهم آوردن تجهیزات ایمنی تاثیر بسیاری در کاهش خطرات موجود و افزایش راندمان کارگران دارد. با خرید دستکش ایمنی محیطی عاری از خطر را ایجاد کرده و سرمایه خود را افزایش می‌دهید. در واقع استفاده از دستکش ایمنی مناسب و استاندارد برای هر کارگاه و محلی که افراد در آن کار هایی را با دستگاه انجام می‌دهند ضروری و لازم است.

حفاظت فردی در محیط کاری، در واقع، از نوک پا تا موهای سر کاربران را شامل می شود، که از آن جمله می توان به لباس کار، کفش ایمنی، دستکش های ایمنی، انواع کلاه ایمنی، گوشی ایمنی و عینک ایمنی اشاره کرد که در ادامه متن به آن می‌پردازیم.


انواع دستکش ایمنی و کاربردهای آنها

با نگاهی اجمالی و گذرا هم می توان متوجه شد، که فعالیت های مختلف در شرایط و محیط های گوناگون، باعث می شود تا برای هر نوع فعالیت، شکل خاصی از دستکش ها مناسب باشد. به عنوان مثال دستکش برای کارگران ساختمانی، مکانیک ها، و یا برق کار ها متفاوت است و هر کدام با توجه به نوع کاربری که دارند ممکن است به شکل متفاوتی به دستکش های ایمنی احتیاج داشته باشند.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش ایمنی ضد برش می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای خانه نیز باشد و همچنین برای بعضی مواقع در ریزکاری های ساختمانی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این قسمت با بهترین دستکش های ایمنی آشنا می‌شوید که قیمت مقرون به صرفه ای دارد. دستکش کار ایمنی ضد برش با بدنه ای که در قسمت کف دست ها و انگشتان ضخیم تر طراحی شده محافظی ایده آل برای دست ها به شمار می آید و در عین حال با انعطاف پذیری بالایی که دارد این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید کارهای ظریفی از قبیل مونتاژ و یا تراشکاری را به راحتی انجام دهید.

برای خواندن ادامه مطلب، جزئیات بیشتر و خرید دستکش ایمنی به ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.